מדיניות החזרות וביטולים

לקוח המבקש לבטל את רכישתו יודיע על כך טלפונית ובכתב. הלקוח יוכל לבטל את העסקה בכפוף להוראות סעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן ובהודעה בדואר אלקטרוני service@shefa-online.co.il

במידה והתקבלה הודעת ביטול עד 12 שעות ממועד ההזמנה, תבוטל ההזמנה וכרטיס האשראי יזוכה בסכום הרכישה ללא כל עמלה או דמי ביטול.
במידה והתקבלה הודעת ביטול לאחר 12 שעות והמוצרים טרם נשלחו לבית הלקוח, ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי כספי לאמצעי התשלום בו בוצע ההזמנה. שפע רשאית לקזז עמלת ביטול עסקה בגין דמי טיפול על סך שלא יעלה על 100 ש"ח.

במידה והמוצרים נכנסו לתהליך שילוח אל בית הלקוח ניתן לבטל את ההזמנה אך הזיכוי הכספי יינתן בניכוי דמי המשלוח והשירות.
לקוח המבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים, יחזירם לסניף איקאה ראשל"צ ויקבל זיכוי כספי בגין עלות המוצרים בלבד.
חברת שפע הצלחה לוגיסטיקה תוכל לסייע בהובלת המוצרים חזרה בעלות משלוח כפי שמפורט באתר.

מדיניות החלפות והחזרות של מוצרי איקאה

אם התחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 90 יום מיום הרכישה באריזה המקורית שטרם נפתחה ובצירוף קבלה מקורית.

אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה (למשל, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שילמתם).

לתשומת לבכם, מצעים שאריזתם נפתחה ו/או שנעשה בהם שימוש (כל כלי המיטה לסוגיהם, שמיכות, כריות וציפיות), בדים שנחתכו/הותאמו לצרכי הלקוח, פריטים שיוצרו לפי מידה (כגון משטחי עבודה), מוצרים שנעשה בהם שינוי/תיקון/צביעה ו/או לאחר כביסה, נרות, עציצים, מוצרים שנרכשו במציאון - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.

IKEA שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות. יתכן ויידרש להציג תעודה מזהה.