ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין, כיצד אוכל לברר את סטטוס ההזמנה שלי?
ת: ניתן לברר את סטטוס ההזמנה בלחיצה על הקישור: https://shefa-online.co.il/ordertracking

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה, מתי אקבל את ההזמנה?
ת: זמן האספקה הינו עד 5 ימי עסקים לישובים אשר אינם מוגדרים כ"ישוב מרוחק".

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה, אך טרם יצרו איתי קשר לתיאום.
ת: ברגע שהזמנתך תיאסף ותהיה מוכנה להובלה תישלח אליך הודעת SMS עם עדכון לגבי מועד ההובלה.

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה ובהרכבה, אך טרם יצרו איתי קשר לתיאום מועד ההרכבה.
ת: ברגע שהזמנתך תיאסף ותהיה מוכנה תישלח אליך הודעת SMS עם עדכון לגבי מועד ההובלה והודעה נוספת עם עדכון מועד ההרכבה.

ש: האם ההובלה וההרכבה שרכשתי יבוצעו יחדיו?
ת: לא, ההובלה וההרכבה הם שירותים שונים שמתואמים בנפרד. מועד ההרכבה יקבע ליומיים לפחות לאחר מועד ההובלה.

ש: מהן עלויות ההובלה?
ת: עלות ההובלה הינה 5% מערך ההזמנה, כאשר יש מינימום דמי הובלה של ₪290.

ש: מהן עלויות ההרכבה?
ת: עלות ההרכבה הינה 12% מערך ההזמנה, כאשר יש מינימום דמי הרכבה של ₪250. *ישנו תמחור שונה להרכבת מטבחים – 12% מערך ההזמנה מינימום דמי הרכבה של ₪350.

ש: קיבלתי הודעה על מועד ההובלה / הרכבה אך איני זמין במועד זה – מה לעשות?
ת: יש לפתוח פניה בצ'אט מול נציג דרך הקישור בהודעת תאום ההובלה / הרכבה שקיבלת. ניתן גם לשלוח מייל ל [email protected]

ש: קיבלתי את ההזמנה אך הגיע מוצר פגום.
ת: יש לפנות דרך אתר איקאה בדוא"ל לכתובת [email protected] על מנת לקדם את הטיפול בפנייתך, יש לצרף את פרטי הקבלה ותמונה של המוצר הפגום.

ש: קיבלתי את ההזמנה ושמתי לב שלא כל המוצרים הגיעו.
ת: יש לפנות דרך אתר איקאה בדוא"ל לכתובת [email protected] על מנת לקדם את הטיפול בפנייתך יש לצרף את פרטי הקבלה ולציין את המוצרים והמקטים של המוצרים שלא סופקו.

ש: ישנו מוצר שאני רוצה אך איני מוצא/ת אותו באתר.
ת: מוצרים שאינם זמינים למכירה בשירות האונליין לא מופיעים באתר / מופיעה לגביהם הודעה שאינם זמינים לרכישה באונליין.

ש: האם ניתן לבצע הזמנה ממלאי של שתי חנויות שונות?
ת: כל הזמנה יכולה להתבצע מחנות אחת בלבד.

ש: האם ניתן לשלם עבור ההזמנה בכמה אמצעי תשלום שונים?
ת: ניתן לשלם עבור כל הזמנה באמצעי תשלום אחד בלבד ורק באשראי, לא ניתן לשלם במזומן או בשיק.

ש: איך ניתן לבצע שינוי בהזמנה שביצעתי?
ת: ניתן לבצע שינוי בהזמנה רק במידה וטרם התקבלה קבלה. יש לשלוח מייל עם מספר ההזמנה ופרטי השנוי המבוקש למייל [email protected] או להשאיר פניה דרך האתר.

ש: ביצעתי מס' הזמנות לאותה הכתובת – האם ניתן לאחד את ההובלות?
ת: כל הזמנה הינה נפרדת וכך גם ההובלה שלה.

לקוח/ה יקר/ה,
בעקבות אירוע אבטחת מידע אשר אירע בשרתי ספק של החברה, קיימת אפשרות (אך אין הכרח) לפיה דלפו פרטי מידע מסוימים שסיפקת לנו אשר עשויים לכלול (לכל היותר) שם, מס' טלפון נייד, כתובת דוא"ל, פרטי עסקה\משלוח ופרטי אשראי חלקיים.
ההגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של לקוחותינו ולהגן על סודיותו.
אנו מציעים לך לנקוט משנה זהירות ביחס למיילים שנתקבלו משולחים בלתי מזוהים, וכן לעקוב אחר חיובי האשראי שלך.
להסבר נוסף, אנו מציעים לך לעיין בהמלצות הרשות להגנת הפרטיות עבור משתמשי אתרים שפרטיהם האישיים דלפו, שפורסמו בלינק [gov.il] הבא.
אנו מתנצלים על אי הנוחות.

שפע הצלחה ולוגיסטיקה בע"מ

 

[email protected]

03-9409679