ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין, כיצד אוכל לברר את סטטוס ההזמנה שלי?
ת: ניתן לברר את סטטוס ההזמנה בלחיצה על הקישור: https://shefa-online.co.il/ordertracking

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה, מתי אקבל את ההזמנה?
ת: זמן האספקה הינו עד 5 ימי עסקים לישובים אשר אינם מוגדרים כ"ישוב מרוחק".

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה, אך טרם יצרו איתי קשר לתיאום.
ת: ברגע שהזמנתך תיאסף ותהיה מוכנה להובלה תישלח אליך הודעת SMS עם עדכון לגבי מועד ההובלה.

ש: ביצעתי הזמנה דרך אתר שפע אונליין ובחרתי בהובלה ובהרכבה, אך טרם יצרו איתי קשר לתיאום מועד ההרכבה.
ת: ברגע שהזמנתך תיאסף ותהיה מוכנה תישלח אליך הודעת SMS עם עדכון לגבי מועד ההובלה והודעה נוספת עם עדכון מועד ההרכבה.

ש: האם ההובלה וההרכבה שרכשתי יבוצעו יחדיו?
ת: לא, ההובלה וההרכבה הם שירותים שונים שמתואמים בנפרד. מועד ההרכבה יקבע ליומיים לפחות לאחר מועד ההובלה.

ש: מהן עלויות ההובלה?
ת: עלות ההובלה הינה 5% מערך ההזמנה, כאשר יש מינימום דמי הובלה של ₪250.

ש: מהן עלויות ההרכבה?
ת: עלות ההרכבה הינה 12% מערך ההזמנה, כאשר יש מינימום דמי הרכבה של ₪250. *ישנו תמחור שונה להרכבת מטבחים – 12% מערך ההזמנה מינימום דמי הרכבה של ₪330.

ש: קיבלתי הודעה על מועד ההובלה / הרכבה אך איני זמין במועד זה – מה לעשות?
ת: יש לפתוח פניה בצ'אט מול נציג דרך הקישור בהודעת תאום ההובלה / הרכבה שקיבלת. ניתן גם לשלוח מייל ל [email protected]

ש: קיבלתי את ההזמנה אך הגיע מוצר פגום.
ת: יש לפנות דרך אתר איקאה בדוא"ל לכתובת [email protected] על מנת לקדם את הטיפול בפנייתך, יש לצרף את פרטי הקבלה ותמונה של המוצר הפגום.

ש: קיבלתי את ההזמנה ושמתי לב שלא כל המוצרים הגיעו.
ת: יש לפנות דרך אתר איקאה בדוא"ל לכתובת [email protected] על מנת לקדם את הטיפול בפנייתך יש לצרף את פרטי הקבלה ולציין את המוצרים והמקטים של המוצרים שלא סופקו.

ש: ישנו מוצר שאני רוצה אך איני מוצא/ת אותו באתר.
ת: מוצרים שאינם זמינים למכירה בשירות האונליין לא מופיעים באתר / מופיעה לגביהם הודעה שאינם זמינים לרכישה באונליין.

ש: האם ניתן לבצע הזמנה ממלאי של שתי חנויות שונות?
ת: כל הזמנה יכולה להתבצע מחנות אחת בלבד.

ש: האם ניתן לשלם עבור ההזמנה בכמה אמצעי תשלום שונים?
ת: ניתן לשלם עבור כל הזמנה באמצעי תשלום אחד בלבד ורק באשראי, לא ניתן לשלם במזומן או בשיק.

ש: איך ניתן לבצע שינוי בהזמנה שביצעתי?
ת: ניתן לבצע שינוי בהזמנה רק במידה וטרם התקבלה קבלה. יש לשלוח מייל עם מספר ההזמנה ופרטי השנוי המבוקש למייל [email protected] או להשאיר פניה דרך האתר.

ש: ביצעתי מס' הזמנות לאותה הכתובת – האם ניתן לאחד את ההובלות?
ת: כל הזמנה הינה נפרדת וכך גם ההובלה שלה.